|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Byzzy! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Sat 29.11.2008 10:22 Post subject: |
|
|
JonnY wrote: | pri zavodnych autach a sekvenckach je to samozrejme ok, ale mna viacej bavi jazdit na seriovkach. a tam mi to (spojka a chcipanie) celkom vadi
v tomto som cakal od gtr viac. chcipanie a nutnost pouzivat spojku mal uz milionrocny viperracing, a ze to nezvlada moderna "top" simulacia.... :-/ |
jednoduche riesenie chcipania. Mne to nechcipa. Ja som si neuvedomil, mam jednu funkciu zapnutu. A u toho kamosa sme zistili ze mu to robilo tiez ze mu chcipalo, a on na to zrejme kaslal, prosto pridal a isiel . Je to "hold button for gear" alebo tak neako, potom ti aj zaradi neutral ked vyradujes a nechcipa ani hned po nastartovani.
tato funkcia, ak je vypnuta, ma sluzit na horsie radicky, ktorym nedobre doliehaju kontakty, a vtedy nevyradi
ak mas radicku dobru, tak si funkciu zapni a hotovo
Daimler gratulujem k volantu, si dalsi co pochopil, ze treba volant pre simulatory _________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Sat 29.11.2008 14:16 Post subject: |
|
|
Když jenom lehce prší, tak mi to taky celkem jde, ale jak déšť zesílí, tak jsem v koncích- bezmocně kloužu od zatáčky k zatáčce. Ale super počasí je taky, když lehce prší, ale předpověď je na slunečno. To vždycky nasadím soft slicky, pár kol se potloukám tak kolem toho 10. místa a jak začne trať osychat , tak začnu řádit, soupeři zajedou do boxů a jsou v koncích. Naposledy jsem takhle uspěl na Hungaroringu.
A jen pro doplnění- jaký máš nastavený opotřebení pneu a spotřebu paliva?? Já mám obojí násobeno 3x, ale určitě to hodlám změnit.
A souhlas, že Hockenheim je celkově o ničem. Mě zase moc nevyhovuje Interlagos- v jeho druhý sekci pravidelně vytvořim nějakou kravinu a pak to mocně doháním.
Jo a nesnáším Sutila- pravidelně na něj narážím (ne doslova ) a většinou když ho chci předjet o kolo, tak vyvede nějakej nesmyslnej hrdinskej čin. _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
Daimler The best damn thing your eyes have ever seen.
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 7769
|
Posted: Sat 29.11.2008 14:38 Post subject: |
|
|
Já mám obojí 2x, k 60% závodu se to hodí..
Taky mám nejradši měnící se počasí, ať už když má trať osychat nebo naopak má přijít déšť..
Mě zase Interlagos sedí, hlavně právě druhý sektor, kde se dá nejvíc získat, na druhou stranu i nejvíc ztratit..
Ale jestli mi nějaká zatáčka nesedí, tak je to ta poslední na Hockenheimu a rychlá levo-pravá v Melbourne..
Jo a taky Laguna Seca mi přijde taková nezajímavá.. _________________
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu |
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Sat 29.11.2008 15:27 Post subject: |
|
|
JonnY wrote: | Daimler : skusal si richard burns rally ?
pre mna "najuspokojucejsia" hra. nemusim ist sampionat, nemusim ist rychlo, nemusim nic ladit, ale ten pocit ked sa clovek len podla rozpisu preplieta lesom...
jedine co mi to troska kazi, ze uz som to hral tolko, ze chtiac nechtiac si vela trati pametam
okrem toho firma vydavajuca/predavajuca RBR skrachovala, takze sa predava originalka za nejakych 149sk. a to je hriech nekupit |
to ti gratulujem , vzdy som si myslel ze najlepsie pre mna je rally ale nieje to tak. A vdaka RBR som to pochopil. prosto na to nemam. A este k tomu ladit auto v RBR . Dovi-Dopo. vsak ani neviem co s tymi diferakmi mam robit. Fuha. Kedysi ked som mal uz spominanu Mobil Rally Championchip, tak ma to bavilo, na jeho dobu to sice bol simulator ale dnes je to iba hra. RBR (alebo skor rally) jednoducho nezvladam._________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Sat 29.11.2008 16:06 Post subject: |
|
|
Tak to já zase musím říct, že Melbourne mi celkem sedí. Ta levo-pravá se prostě musí dobře trfit. S novejma gumama to není problém, ale takový tři až čtyři kola před pit stopem to je opravdu výzva.
A abych nezapomněl- Monza a její Parabolica, to je jedna ze zatáček, který se mi opravdu líbí. (hlavně proto, že když jí projedu opravdu dobře, tak potom na konci cílové rovinky atakuju 340-350km/h)
Ale musím říct, že zatím jsem nenašel odvahu trochu se prohrabat nastavením svojí formule . Omezuju se na tankování paliva, přítlak, nastavení typu pneumatik a čas od času rozložení hmotnosti a brzdné síly. Na víc si netroufám! _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Sat 29.11.2008 16:19 Post subject: |
|
|
Najdolezitejsi zo vsetkeho je podvozok, tvrdost pruzin, skrutnych stabilizatorov, tlmice. tlmice su vlastne z celeho podvozku najdolezitejsie. Odklony a tiez uhol zvisleho capu. A nafukanie pneu. Velmi velmi dolezita vec. Zbiehavost naprav je tiez dolezita ale len natolko aby pri brzdenia a pridavani bol uzinok co najlepsi a pomer medzi nimi len na to aby sa auto stacalo v presnej osi kde sedi jazdec. A diferencial. Ak mas dobre nastaveny podvozok, mozes vyrazne uvolnit pritlak. Ale potom treba zasa prenastavit podvozok. Je to alchymia. Ale treba sa do toho pustit, pomaha to. Ale mozes aj vyrazne pokazit cele auto. Treba skusit. Ale to su hodiny prace. Ak budem mat cas, napisem aj o tom, ako treba nastavit veci. Hodne napovedia aj teploty pneu, vnutro, stred, vonkajsok. To si hlavne treba vsimat. A potom kde poskakuje auto a potom este aj co vyhovuje jazdcovi. _________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
Posted: Sat 29.11.2008 16:27 Post subject: |
|
|
anglicak : j to zaskrtnute mam...
ono na tom asi neni moc co riesit. proste je to suxoidne spravene, a musim trocha slapat na plyn. holt kravina co si vacsina ludi mozno ani nevsimne
k tomu RBR
ja to casto nezvladam. ale ten pocit ked sa vsetko zadari, to mi stoji za to...
tiez tam nic neupravujem. maximalne cas od casu o kusok zdvihnem podvozok, ci na trati z megarovinkou predlzim prevody...
edit: a sranda, dlho som v RBR vobec nevedel jazdit na asfalte. vyzaduje to absolutne odlisny styl jazdy. ale ako som sa to raz naucil, tak ma to bavi viacej nez setko ostatne |
|
Back to top |
|
|
Daimler The best damn thing your eyes have ever seen.
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 7769
|
Posted: Sat 29.11.2008 16:37 Post subject: |
|
|
Já si nastavuju křídla, rozložení brzdného účinku, hmotnosti, diferenciál, světlou výšku, převodovku, maximální otáčky motoru, pak samozřejmě pneumatiky a palivo..
Mě Melbourne taky sedí, ale tu zatáčku prostě nemám rád.. Fakt dobře ji projedu tak jednou za deset kol.. A hodně stupidní je první a druhá zatáčka na Sepangu, když ji Tilke vymýšlel tak asi neměl zrovna svůj den..
Hrozně rád mám zatáčku Malmedy ve Spa a nová Aqua Minerale v Imole, hlavně Aqua Minerale je velká výzva.. Ale Parabolica je taky fajn. _________________
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Sat 29.11.2008 17:24 Post subject: |
|
|
Aqua Minerale je super, ale na Parabolice se mi líbí, že vždycky mám rezervu, pořád jí projíždím rychleji a rychleji a ono to pořád jde. Fakt je, že v nejbližší době tu rychlost přeženu a stanou se ze mě nejrychlejší hořící saně na světě.
Už jsem zkusil jezdit na 50% délky závodu s AI na 99% a nebylo to špatný. Sice skvělá stíhací jízda, ale jen kvůli mojí blbosti. V kvalifikaci jsem byl 4., takže výchozí pozice byla slušná, Tak jsem odstartoval, jenže po dvou zatáčkách jsem zjistil, že jsem si v menu zapomněl vypnout brzdovej asistent (neptej se proč ), tak, že ho vypnu na klávesnici. Na cílový rovince jsem promačkal pár kláves a docílil jsem jenom monumentálních hodin (vypnul jsem TC ) v následující zatáčce zjištění "že to nějak nejede" (přepnutej mód aut. řazení), v tu chvíli jsem už měl ztrátu na 21. jezdce (Liuzzi ) přes 18s, tak jsem začal stíhací jízdu. Díky strategii jedné zastávky jsem se propracoval na 11. místo. A musím říct, že mě to dost bavilo (všude jet jako šílenec za hranicí rozumného rizika)
Nicméně někdy k večeru zahájím novou sezónu v Austrálii! A Luca Di Meo říká, že jedině umístění na bedně se bere jako úspěch, tak se musim snažit _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
Daimler The best damn thing your eyes have ever seen.
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 7769
|
Posted: Sat 29.11.2008 18:31 Post subject: |
|
|
Jo přesně! Vždycky, když projedu parabolicu, tak mám pocit, že jsem mohl zabrzdit později nebo začít zrychlovat dřív..
Jinak já dneska taky zahájím novou sezonu v Hungaroringu (trochu jsem změnil kalendář.. ), v kvalifikaci jsem byl 5. Doufám že vyhraju, v Maďarsku jsem snad nikdy nedojel hůř než 1.
Mimochodem, kalendář vypadá takhle:
Hungaroring
Estoril
Sepang
Imola
Sakhir
Barcelona
Monaco
Montreal
Valencia Street Circuit
Indianapolis
A-1 Ring
Magny-Cours
Silverstone
Nurburgring
Albert_Park
Hockenheim
Istanbul
Monza
Spa
Fuji
Shanghai
Adelaide
Interlagos
Suzuka
Jinak takovej závod, jaks měl ty, se mi jednou povedl v Imole, kde jsem v prvním kole ztratil křídlo, musel jsem do boxů, tak jsem před začátkem 2. kola ztrácel nějakých 30 sekund na posledního a asi minutu na prvního.. No dokončil jsem 4. asi 20 sekund za prvním, což není zlý.
Každopádně musí naštvat, když se tak snažíš a nakonec jseš až 11.. _________________
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Sat 29.11.2008 19:29 Post subject: |
|
|
A to jsem jel fakt na krev .Ale co, pomsta bude v mojí režii.
Budu ti v Maďarsku držet palce. 5. místo je dobrá výchozí pozice pro maniakální brzdění v první zatáčce.
Až bráchu přestane bavit jezdit NASCAR (mj. dosta dobrá zábava), tak Ferrari Kimiho Raikkonena nastupuje do kvalifikace na VC Austrálie. (mám takový pocit, že an Bournův mýtus se dnes dívat nebudu ) _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Sun 30.11.2008 11:07 Post subject: |
|
|
Tak jsem včera absolvoval VC Austrálie na prvním místě. Ale měl jsem nahnáno- celou dobu na druhý pozici a přede mnou Alonso, ve stejným kole jsme zajeli do boxů a při výjezdu jsem 6 kol před koncem ztrácel 4s. 3 kola před cílem to pořád bylo lehce pod 3s a já už se smiřoval s druhou pozicí, jenže pak se stal zázrak. Alonso dohnal pomalejšího jezdce- Sató (jinak zvaný pojízdná šikana), to mi umožnilo Alonsa dohnat a v esíčku Waite ho elegantně předjet. Takže nadšení a hned se jdu kvalifikovat do Malajsie. _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
spooon kytky 3, meta: 1350
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1308
|
Posted: Sun 10.10.2010 12:03 Post subject: |
|
|
Gran turismo 5 vypadá celkem zajímavě, jen si nejsem jistý, modelem poškození. Ten asi nebude fungovat dokonale... _________________ "Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Albert Einstein |
|
Back to top |
|
|
spooon kytky 3, meta: 1350
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1308
|
Posted: Sun 7.11.2010 17:54 Post subject: |
|
|
_________________ "Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Albert Einstein |
|
Back to top |
|
|
|
|
sfera.pravy.net Forum Index
-> Auta |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
|
Page 8 of 8
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|