sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Byzzy! :)
Simulátory
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Auta
View previous topic :: View next topic  
Author Message
anglicak
kytky 1, meta: 250
kytky 1, meta: 250


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 248

PostPosted: Sat 29.11.2008 10:22    Post subject: Reply with quote

JonnY wrote:
pri zavodnych autach a sekvenckach je to samozrejme ok, ale mna viacej bavi jazdit na seriovkach. a tam mi to (spojka a chcipanie) celkom vadi Sad
v tomto som cakal od gtr viac. chcipanie a nutnost pouzivat spojku mal uz milionrocny viperracing, a ze to nezvlada moderna "top" simulacia.... :-/


jednoduche riesenie chcipania. Mne to nechcipa. Ja som si neuvedomil, mam jednu funkciu zapnutu. A u toho kamosa sme zistili ze mu to robilo tiez ze mu chcipalo, a on na to zrejme kaslal, prosto pridal a isiel Rolling Eyes . Je to "hold button for gear" alebo tak neako, potom ti aj zaradi neutral ked vyradujes a nechcipa ani hned po nastartovani. Wink
tato funkcia, ak je vypnuta, ma sluzit na horsie radicky, ktorym nedobre doliehaju kontakty, a vtedy nevyradi
ak mas radicku dobru, tak si funkciu zapni a hotovo

Daimler Arrow gratulujem k volantu, si dalsi co pochopil, ze treba volant pre simulatory Smile
_________________
mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil Embarassed ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th Smile
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
semirgerchan
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 1322
Location: On highway to the Danger zone

PostPosted: Sat 29.11.2008 14:16    Post subject: Reply with quote

Když jenom lehce prší, tak mi to taky celkem jde, ale jak déšť zesílí, tak jsem v koncích- bezmocně kloužu od zatáčky k zatáčce. Very Happy Ale super počasí je taky, když lehce prší, ale předpověď je na slunečno. To vždycky nasadím soft slicky, pár kol se potloukám tak kolem toho 10. místa a jak začne trať osychat Razz , tak začnu řádit, soupeři zajedou do boxů a jsou v koncích. Naposledy jsem takhle uspěl na Hungaroringu.

A jen pro doplnění- jaký máš nastavený opotřebení pneu a spotřebu paliva?? Já mám obojí násobeno 3x, ale určitě to hodlám změnit. Wink

A souhlas, že Hockenheim je celkově o ničem. Mě zase moc nevyhovuje Interlagos- v jeho druhý sekci pravidelně vytvořim nějakou kravinu a pak to mocně doháním.

Jo a nesnáším Sutila- pravidelně na něj narážím (ne doslova Smile ) a většinou když ho chci předjet o kolo, tak vyvede nějakej nesmyslnej hrdinskej čin. Rolling Eyes
_________________
"I feel the need. The need for speed."

.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo.
Back to top
View user's profile Send private message  
Daimler
The best damn thing your eyes have ever seen.


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 7769

PostPosted: Sat 29.11.2008 14:38    Post subject: Reply with quote

Já mám obojí 2x, k 60% závodu se to hodí.. Smile

Taky mám nejradši měnící se počasí, ať už když má trať osychat nebo naopak má přijít déšť.. Smile

Mě zase Interlagos sedí, hlavně právě druhý sektor, kde se dá nejvíc získat, na druhou stranu i nejvíc ztratit..
Ale jestli mi nějaká zatáčka nesedí, tak je to ta poslední na Hockenheimu a rychlá levo-pravá v Melbourne..
Jo a taky Laguna Seca mi přijde taková nezajímavá..
_________________
Paranoidnik Paranoidnik Paranoidnik
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Back to top
View user's profile Send private message  
anglicak
kytky 1, meta: 250
kytky 1, meta: 250


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 248

PostPosted: Sat 29.11.2008 15:27    Post subject: Reply with quote

JonnY wrote:
Daimler : skusal si richard burns rally ?
pre mna "najuspokojucejsia" hra. nemusim ist sampionat, nemusim ist rychlo, nemusim nic ladit, ale ten pocit ked sa clovek len podla rozpisu preplieta lesom...
jedine co mi to troska kazi, ze uz som to hral tolko, ze chtiac nechtiac si vela trati pametam Sad

okrem toho firma vydavajuca/predavajuca RBR skrachovala, takze sa predava originalka za nejakych 149sk. a to je hriech nekupit Smile


to ti gratulujem , vzdy som si myslel ze najlepsie pre mna je rally ale nieje to tak. A vdaka RBR som to pochopil. prosto na to nemam. A este k tomu ladit auto v RBR Shocked . Dovi-Dopo. vsak ani neviem co s tymi diferakmi mam robit. Fuha. Crying or Very sad Kedysi ked som mal uz spominanu Mobil Rally Championchip, tak ma to bavilo, na jeho dobu to sice bol simulator ale dnes je to iba hra. RBR (alebo skor rally) jednoducho nezvladam.
_________________
mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil Embarassed ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th Smile
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
semirgerchan
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 1322
Location: On highway to the Danger zone

PostPosted: Sat 29.11.2008 16:06    Post subject: Reply with quote

Tak to já zase musím říct, že Melbourne mi celkem sedí. Ta levo-pravá se prostě musí dobře trfit. S novejma gumama to není problém, ale takový tři až čtyři kola před pit stopem to je opravdu výzva. Twisted Evil

A abych nezapomněl- Monza a její Parabolica, to je jedna ze zatáček, který se mi opravdu líbí. (hlavně proto, že když jí projedu opravdu dobře, tak potom na konci cílové rovinky atakuju 340-350km/h) Cool

Ale musím říct, že zatím jsem nenašel odvahu trochu se prohrabat nastavením svojí formule Myslik . Omezuju se na tankování paliva, přítlak, nastavení typu pneumatik a čas od času rozložení hmotnosti a brzdné síly. Na víc si netroufám! Very Happy
_________________
"I feel the need. The need for speed."

.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo.
Back to top
View user's profile Send private message  
anglicak
kytky 1, meta: 250
kytky 1, meta: 250


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 248

PostPosted: Sat 29.11.2008 16:19    Post subject: Reply with quote

Najdolezitejsi zo vsetkeho je podvozok, tvrdost pruzin, skrutnych stabilizatorov, tlmice. tlmice su vlastne z celeho podvozku najdolezitejsie. Odklony a tiez uhol zvisleho capu. A nafukanie pneu. Velmi velmi dolezita vec. Zbiehavost naprav je tiez dolezita ale len natolko aby pri brzdenia a pridavani bol uzinok co najlepsi a pomer medzi nimi len na to aby sa auto stacalo v presnej osi kde sedi jazdec. A diferencial. Ak mas dobre nastaveny podvozok, mozes vyrazne uvolnit pritlak. Ale potom treba zasa prenastavit podvozok. Je to alchymia. Ale treba sa do toho pustit, pomaha to. Ale mozes aj vyrazne pokazit cele auto. Treba skusit. Ale to su hodiny prace. Ak budem mat cas, napisem aj o tom, ako treba nastavit veci. Hodne napovedia aj teploty pneu, vnutro, stred, vonkajsok. To si hlavne treba vsimat. A potom kde poskakuje auto a potom este aj co vyhovuje jazdcovi.
_________________
mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil Embarassed ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th Smile
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
JonnY
kytky 2, meta: 750
kytky 2, meta: 750


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 732

PostPosted: Sat 29.11.2008 16:27    Post subject: Reply with quote

anglicak : j to zaskrtnute mam...
ono na tom asi neni moc co riesit. proste je to suxoidne spravene, a musim trocha slapat na plyn. holt kravina co si vacsina ludi mozno ani nevsimne

k tomu RBR
ja to casto nezvladam. ale ten pocit ked sa vsetko zadari, to mi stoji za to... Smile
tiez tam nic neupravujem. maximalne cas od casu o kusok zdvihnem podvozok, ci na trati z megarovinkou predlzim prevody...
edit: a sranda, dlho som v RBR vobec nevedel jazdit na asfalte. vyzaduje to absolutne odlisny styl jazdy. ale ako som sa to raz naucil, tak ma to bavi viacej nez setko ostatne
Back to top
View user's profile Send private message  
Daimler
The best damn thing your eyes have ever seen.


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 7769

PostPosted: Sat 29.11.2008 16:37    Post subject: Reply with quote

Já si nastavuju křídla, rozložení brzdného účinku, hmotnosti, diferenciál, světlou výšku, převodovku, maximální otáčky motoru, pak samozřejmě pneumatiky a palivo..

Mě Melbourne taky sedí, ale tu zatáčku prostě nemám rád.. Fakt dobře ji projedu tak jednou za deset kol.. A hodně stupidní je první a druhá zatáčka na Sepangu, když ji Tilke vymýšlel tak asi neměl zrovna svůj den.. Rolling Eyes
Hrozně rád mám zatáčku Malmedy ve Spa a nová Aqua Minerale v Imole, hlavně Aqua Minerale je velká výzva.. Smile Ale Parabolica je taky fajn. Smile
_________________
Paranoidnik Paranoidnik Paranoidnik
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Back to top
View user's profile Send private message  
semirgerchan
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 1322
Location: On highway to the Danger zone

PostPosted: Sat 29.11.2008 17:24    Post subject: Reply with quote

Aqua Minerale je super, ale na Parabolice se mi líbí, že vždycky mám rezervu, pořád jí projíždím rychleji a rychleji a ono to pořád jde. Fakt je, že v nejbližší době tu rychlost přeženu a stanou se ze mě nejrychlejší hořící saně na světě.

Už jsem zkusil jezdit na 50% délky závodu s AI na 99% a nebylo to špatný. Sice skvělá stíhací jízda, ale jen kvůli mojí blbosti. V kvalifikaci jsem byl 4., takže výchozí pozice byla slušná, Tak jsem odstartoval, jenže po dvou zatáčkách jsem zjistil, že jsem si v menu zapomněl vypnout brzdovej asistent (neptej se proč Very Happy ), tak, že ho vypnu na klávesnici. Na cílový rovince jsem promačkal pár kláves a docílil jsem jenom monumentálních hodin (vypnul jsem TC Rolling Eyes ) v následující zatáčce zjištění "že to nějak nejede" (přepnutej mód aut. řazení), v tu chvíli jsem už měl ztrátu na 21. jezdce (Liuzzi Smile ) přes 18s, tak jsem začal stíhací jízdu. Díky strategii jedné zastávky jsem se propracoval na 11. místo. A musím říct, že mě to dost bavilo (všude jet jako šílenec za hranicí rozumného rizika) Wink

Nicméně někdy k večeru zahájím novou sezónu v Austrálii! A Luca Di Meo říká, že jedině umístění na bedně se bere jako úspěch, tak se musim snažit Very Happy
_________________
"I feel the need. The need for speed."

.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo.
Back to top
View user's profile Send private message  
Daimler
The best damn thing your eyes have ever seen.


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 7769

PostPosted: Sat 29.11.2008 18:31    Post subject: Reply with quote

Jo přesně! Vždycky, když projedu parabolicu, tak mám pocit, že jsem mohl zabrzdit později nebo začít zrychlovat dřív..

Jinak já dneska taky zahájím novou sezonu v Hungaroringu (trochu jsem změnil kalendář.. Smile ), v kvalifikaci jsem byl 5. Smile Doufám že vyhraju, v Maďarsku jsem snad nikdy nedojel hůř než 1. Laughing
Mimochodem, kalendář vypadá takhle: Razz

Hungaroring
Estoril
Sepang
Imola
Sakhir
Barcelona
Monaco
Montreal
Valencia Street Circuit
Indianapolis
A-1 Ring
Magny-Cours
Silverstone
Nurburgring
Albert_Park
Hockenheim
Istanbul
Monza
Spa
Fuji
Shanghai
Adelaide
Interlagos
Suzuka

Jinak takovej závod, jaks měl ty, se mi jednou povedl v Imole, kde jsem v prvním kole ztratil křídlo, musel jsem do boxů, tak jsem před začátkem 2. kola ztrácel nějakých 30 sekund na posledního a asi minutu na prvního.. No dokončil jsem 4. asi 20 sekund za prvním, což není zlý. Smile
Každopádně musí naštvat, když se tak snažíš a nakonec jseš až 11.. Confused
_________________
Paranoidnik Paranoidnik Paranoidnik
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Back to top
View user's profile Send private message  
semirgerchan
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 1322
Location: On highway to the Danger zone

PostPosted: Sat 29.11.2008 19:29    Post subject: Reply with quote

A to jsem jel fakt na krev .Ale co, pomsta bude v mojí režii.

Budu ti v Maďarsku držet palce. 5. místo je dobrá výchozí pozice pro maniakální brzdění v první zatáčce.

Až bráchu přestane bavit jezdit NASCAR (mj. dosta dobrá zábava), tak Ferrari Kimiho Raikkonena nastupuje do kvalifikace na VC Austrálie. (mám takový pocit, že an Bournův mýtus se dnes dívat nebudu Smile )
_________________
"I feel the need. The need for speed."

.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo.
Back to top
View user's profile Send private message  
semirgerchan
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 17 Apr 2007
Posts: 1322
Location: On highway to the Danger zone

PostPosted: Sun 30.11.2008 11:07    Post subject: Reply with quote

Tak jsem včera absolvoval VC Austrálie na prvním místě. Ale měl jsem nahnáno- celou dobu na druhý pozici a přede mnou Alonso, ve stejným kole jsme zajeli do boxů a při výjezdu jsem 6 kol před koncem ztrácel 4s. 3 kola před cílem to pořád bylo lehce pod 3s a já už se smiřoval s druhou pozicí, jenže pak se stal zázrak. Alonso dohnal pomalejšího jezdce- Sató (jinak zvaný pojízdná šikana), to mi umožnilo Alonsa dohnat a v esíčku Waite ho elegantně předjet. Takže nadšení a hned se jdu kvalifikovat do Malajsie.
_________________
"I feel the need. The need for speed."

.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo.
Back to top
View user's profile Send private message  
spooon
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1308

PostPosted: Sun 10.10.2010 12:03    Post subject: Reply with quote

Gran turismo 5 vypadá celkem zajímavě, jen si nejsem jistý, modelem poškození. Ten asi nebude fungovat dokonale...
_________________
"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Albert Einstein
Back to top
View user's profile Send private message  
spooon
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1308

PostPosted: Sun 7.11.2010 17:54    Post subject: Reply with quote

zajímavý Surprised
_________________
"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Albert Einstein
Back to top
View user's profile Send private message  
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Auta All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
additional terms