ja to auto nemam ale jedno som kupoval a majtel sa nakoniec rozhodol inak nez som dufal ja. bola to 1,7 millenium edition z 2000 roku v dokonalom stave (v toom case daleko najdrahsi kus na predaj na slovensku)
puma forum by ti mohlo pomoct.
motor ja fasa a taha. vozil som sa v tom a bol som uneseny. mam 197cm a citil som sa v interieri prijemne, za mna si vsak nikto nesadol
brzdy super.
s motorm byva problem pri nastavovani rozvodu ventilov kedze tu sa PUma nikdy nepredavala a motor je Yamaha/ford tak miestny technici to dost casto nezvladaju. A ani original ford ti casto nepomoze. Ked su zle nastavene auto zere netaha a nici sa celkom rychlo. Motoru nesedia kratke jazdy ked je studeny . . .napr sadnes rano v zime ides 3 km, zastavis ides zase 5 km a pod.... spotreba by mala byt v poriadku. auto je lahke a variabilne casovanie je sica nastavene skor na potesenie z jazdy a nie na spotrebu ale i tak to neni ziadny stary 2.0 v dvojtonovom aute
panely na karoseriu sa zle zhanaju ale na puma fore maju kontakt na nejakeho typka co im to uz vie robit lebo si spravil formy tusim..
kupuj model s digitalnym pocitadlom kilometrov ten ma aj vlastnu diagnostiku. analogy sa pretacaju praktick vsetky a casto vlastne ani nemusia kedze maju len 5 miest cize 70 000km moze byt 170 000 alebo 270 000
celkovo mozes narazit na problemy s tym ze nemozes zohnat nejaky diel alebo s tym ze niekto nevie co s tym ma robit. inac je to maximalne super auto a odporucam . . . jo a pri kontrole motora bude vidiet olej kolo filtra ale toho sa neboj ak to je len film je to bezne. znama pikoska u PUM, vzdy tam trochu je a bola aj u toho kusu co som ja chcel kupit a ten bo, jak novy cize . . .
a nekupuj auto na velkych a sirokych kolesach
totalne to nici hravost podvozkz. z hlavy neviem ale R15 195 je tusim ideal. na to je to nastavene aje to perfektne. tak isto neber tuzing podvozky...ale to asi vies aj sam
volant je prekvapivo maly
jak v motokare
, interier solidny fiestacky . . prevodovka bozska...