|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Pecičko! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Night Driver Fade to black...
Joined: 13 Jan 2008 Posts: 145
|
Posted: Sat 6.9.2008 9:57 Post subject: |
|
|
BadHans wrote: | A máme tu další teaser
|
Spis me zajima ta plocha za autem. Kde to je?_________________ D.S. listener, motor oil absorber, delivery Master, (much) petrol user, in M-B vomiter, oversteer for fun/understeer for looking like an idiot provider, rubbish over-roller, Terracan powerslider, 320d hater, tuzer shooter, Lada glorificator, RWD appreciater, RU lover, Renault Trucks drifter, VW tester, far away & nowhere traveler, Favorit pick-up turunger, human stupidity non-accepter, about consumption neglecter, BM-experiencer, Makov observer, wavy ass enjoyer, circuit blitzer |
|
Back to top |
|
|
sun Topic kytky 7, meta: 14150
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 13939
|
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Sat 6.9.2008 10:44 Post subject: |
|
|
Night Driver wrote: | Spis me zajima ta plocha za autem. Kde to je? |
Uzavřená záležitost... dříve víceméně volný severovýchodní konec ranveje letiště Dlouhá Lhota u Příbrami, dnes oplocený areál firmy, která pořádá řidičské kurzy._________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
Night Driver Fade to black...
Joined: 13 Jan 2008 Posts: 145
|
Posted: Sun 7.9.2008 22:24 Post subject: |
|
|
Takovych volnych ploch je cim dal min _________________ D.S. listener, motor oil absorber, delivery Master, (much) petrol user, in M-B vomiter, oversteer for fun/understeer for looking like an idiot provider, rubbish over-roller, Terracan powerslider, 320d hater, tuzer shooter, Lada glorificator, RWD appreciater, RU lover, Renault Trucks drifter, VW tester, far away & nowhere traveler, Favorit pick-up turunger, human stupidity non-accepter, about consumption neglecter, BM-experiencer, Makov observer, wavy ass enjoyer, circuit blitzer |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Mon 22.9.2008 16:37 Post subject: |
|
|
O prázdninách jsem neunikl jízdě v Nissanu Serena! A do teď marně přemýšlím jestli jsem kdy jel v horším autě ze zahraničí.
BTW: Na Dlouhé Lhotě to bylo super než to oplotili. Vždycky se tam objevili nějací místní šílenci, takže se člověk nenudil. _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
jaccub kytky 1, meta: 75
Joined: 22 May 2007 Posts: 67
|
Posted: Wed 8.10.2008 20:07 Post subject: |
|
|
ted jsm jel do parize a zpet ve foru mondeo 2.2 tdci nebo jak to je a musim rict ze je to povedeny auticko a ze na dlouhy vzdalenosti neni vubec spatny, zvlast jsem ocenil adaptivni tempomat, ktery mi dovoll pouze kroutit volnatem. sice jsem se toho nejdiv bal a myslel jsem ze nedobrzdi, ale nakonec me presvedcil.
nevyhovoval mi loketni pekra, ktera bylo moc daleko a nemohjl jsem si pohodlne oprit ruku a pritom ridit.
jinak k autu nemam zadne vyhrady |
|
Back to top |
|
|
Balet kytky 2, meta: 450
Joined: 18 Jan 2007 Posts: 436 Location: Česká Lípa/Praha
|
Posted: Fri 10.10.2008 15:18 Post subject: |
|
|
Já zas nedávno přes Rakousko, Itálii, Francii a zpátky přes alpy (neuvěřitelné serpentiny) v Mitsubishi Space Wagon 2.0i (cca 1999) z půjčovny. Je to dost jako křáp, ale dovezlo i když občas nestartovalo (kombinace rádio plus zapnutá navigace - nutnost, neboť rychloměr ukazoval podle náhodného vzorce - bralo všechnu energii z alternatoru), občas nešlo stáhnout okénko a ostřikovač předních oken byl místo na páčce vpravo pod volantem na kolébkovém tlačítku na palubní desce, které mělo třetí, tajnou polohu "zamáčknout dovnitř" (zjištěno po cca 2000 km). |
|
Back to top |
|
|
Night Driver Fade to black...
Joined: 13 Jan 2008 Posts: 145
|
Posted: Fri 10.10.2008 16:43 Post subject: |
|
|
Balet wrote: | Já zas nedávno přes Rakousko, Itálii, Francii a zpátky přes alpy (neuvěřitelné serpentiny) v Mitsubishi Space Wagon 2.0i (cca 1999)... |
Nasere..._________________ D.S. listener, motor oil absorber, delivery Master, (much) petrol user, in M-B vomiter, oversteer for fun/understeer for looking like an idiot provider, rubbish over-roller, Terracan powerslider, 320d hater, tuzer shooter, Lada glorificator, RWD appreciater, RU lover, Renault Trucks drifter, VW tester, far away & nowhere traveler, Favorit pick-up turunger, human stupidity non-accepter, about consumption neglecter, BM-experiencer, Makov observer, wavy ass enjoyer, circuit blitzer |
|
Back to top |
|
|
Agnes a Krocan :D
Joined: 23 Apr 2008 Posts: 3464 Location: flight level over 195 (19500 ft)
|
Posted: Fri 10.10.2008 17:27 Post subject: |
|
|
nemáte právo číst tento příspěvek _________________
BŮH JE MÝM DRUHÝM PILOTEM |
|
Back to top |
|
|
Balet kytky 2, meta: 450
Joined: 18 Jan 2007 Posts: 436 Location: Česká Lípa/Praha
|
Posted: Fri 10.10.2008 22:29 Post subject: |
|
|
Night Driver wrote: | Balet wrote: | Já zas nedávno přes Rakousko, Itálii, Francii a zpátky přes alpy (neuvěřitelné serpentiny) v Mitsubishi Space Wagon 2.0i (cca 1999)... |
Nasere... |
No jasně, ale zase na druhou stranu, cokoliv, takhle naložené, jako jsme to měli mi by nebylo o mnoho zábavnější. Navíc limity byly příjemně nízko : ). |
|
Back to top |
|
|
momodels kytky 2, meta: 350
Joined: 06 Jan 2007 Posts: 346
|
Posted: Wed 22.10.2008 21:20 Post subject: |
|
|
Dnes: 2005 BMW M5 E60 (507koni, 520Nm):
Po dlhej dobe cakania som mal konecne moznost zajazdit si na takomto stroji. Starsia 1999 M5 E39 (400koni) ma absolutne okuzlila, este teraz si spominam ako mi v nej prve plne zrychlenie doslova vyrazilo dych a jazdne vlastnosti boli na tak velke auto ako z inej planety. Z pocutia som vedel, ze tato nova M5 nema tak agresivne zrychlenie ale jej priebeh vykonu je linearnejsi a to aj vdaka vysokootackovemu motoru. Aby ste ma zle nepochopili, je to velmi (este raz VELMI) rychle auto ale nie je tak zbesile ako sa mozno zda. Co nie je na skodu no na druhej strane to vo mne nezanechalo taky zazitok ako v starej M5ke. Zo zaciatku ma prekvapilo riadenie, opat mam na mysli vahu auta (1855Kg +), ktora je samozrejme pri plnej zatazi a zbesilej jazde citit nakolko fyzika sa neda az tak oklamat ale na druhej strane auto posobilo obratne, este obratnejsie ako starsia E39 M5. Moderna technika jednoducho robi svoje. Po miernom natankovani sa hned posunula rucicka ukazovatela nadrze do polovice co trochu potesi kedze plna nadrz ma „len“ cca 70litrov. Na druhej strane pri takejto spotrebe je realny dojazd okolo 350km co na takyto luxusny (manazersky) sedan je velmi nizke cislo. Komu sa chce otravovat s castym tankovanim v uponahlanej dobe. Manazer, ktory toto auto vlastnil toho uz mal asi dost. Zvuk po nastartovani pripominal (ako povedalo viacero znamych novinarov) naftove motory ale po zahriati a vyssich otackach sa zmenil na vyslachtene zavyjanie. Len za zvuk motora si BMW pravdepodobne uctovalo nechutne vysoku ciastku. Niektori hovoria o „V10 heaven“ a ja mozem len suhlasit, 10/10. Zo zaciatku sa mi zdal jazdny komfort trochu drsny ale ked som vysiel mimo mesta, jazda bola prekvapilo pohodlna. Samozrejme nie ako na lietajucom koberci ale mala velmi daleko o tvrdeho podvozku a to aj napriek tomu, ze tento konkretny kus obuval 19“ nizkoprofilove runflat pneu a priplatkove disky M6. Prevodovka je v tomto pripade asi najcastejsie sklonovany problem, SMG technika si zarucila vytvorenie tabora odporcov a nadsencov. Skusal som SMG prevodovku aj v „normalnej“ 330Ci a nebol som nadseny. Rovno napisem pre tych co s tym este nejazdili, ze od automatu to je (samozrejme) vzdialenejsie. Aj v automatickom rezime treba zachadzat s plynom citlivejsie lebo inak vas caka caste trhanie a casom to zacne dost vadit. Vraj sa tento model z casti vyriesil pri najnovsich M verziach, tato mala udajne jeden z prvych programov, ktory sa zacal davat do M5 tak je mozne ze sa to naozaj zlepsilo. Ale skusat s tym parkovat na kopci asi stale vyzaduje extra opatrnost. Je jedno ako rychlo si nastavite rychlost radenia, je lepsie pustit pri preradeni plyn, ak chcete aby bolo preradenie prijemnejsie no hlavne plynulejsie. No ultra okamzita odozva na plyn to bohato vynahradila. Akurat pri pomalom jazdeni napr. v kolone je to az moc okamzita odozva. Skusobna jazda trvala dlhsie ako to byva bezne takze som si vyskusal dialnicu, mesto, dediny ale aj moje oblubene okrsky kde sa auto citilo skvele. Samozrejme som zvysil vykon zo 400 na 507 koni a svet okolo sa zacal rozmazavat. Motor je zivy v celom spektre ale nad 5000rpm sa zacina menit na „zvieraci rezim“ a otacky spolu s rychlostou sa zacinaju rychlejsie priblizovat k 8200rpm ale to sa podarilo len obcas nakolko to nedovolovala premavka, aspon je to o to vzacnejsi okamih. Cim viac otacok ma motor, tym je zvuk vymakanejsi. Je to extremne navykove a je velmi pravdepodobne, ze vodicak sa u vas dlho neohreje. Na stastie alebo na nestastie je stale hustejsia doprava takze takyto vykon sa neda v realnom svete vyuzit naplno (aspon nie tak casto ako by nadsenec chcel). No aj tych par obcasnych sekund mi stacilo na to aby to vo mne rozprudilo adrenalin. Este k spotrebe, hned po nastartovani som si pozrel aka bola hodnota a cislo ma ani neprekvapilo: 25,3 l/100km. Po mojej jazde sa znizila na 23,9 l/100km. Ak mam byt uprimny, na taketo vykony to nie je ziadne velke cislo takze ma to neprekvapilo a mat taketo auto ani by mi to az tak nevadilo. Vykon supersportu s prakticnostou luxusneho sedanu. Jeremy Clarkson povedal, ma viac koni ako Ferrari F430, o dvojo dveri viac a stoji o polovicu menej. Maximalka po odstraneni obmedzovaca je vyssia a zvuk je kategoria sama pre seba tak ako v pripade Ferrari takze tu mame naozaj vynimocne auto pre nadsencov za rozumnu aj ked stale pre vacsinu ludi vysoku cenu. Na zaciatku som toto auto az tak neobdivoval ale pocas jazdy stale som mu viac prichadzal na chut a nakoniec som sa do neho „zamiloval“ aj ked to bolo aj v pripade starsej M5. M divizia ma co robit aby nasledovna M5 bola tak dobra ak nie lepsia.
Fotene ako vzdy mobilom tak sorry za kvalitu a moj komentar berte s pripadnou rezervou. Nebol majoritne pisany na toto forum... |
|
Back to top |
|
|
smain kytky 4, meta: 2150
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 2060
|
Posted: Mon 27.10.2008 21:25 Post subject: |
|
|
před chvilkou: Ford Mustang GT (V8 4.6)
Byl u nás kamarád, co si před pár týdny dotáhl z ameriky tuhle potvoru... a když viděl jak okolo toho auta chodím, tak mi dal klíčky a řekl, ať se jdu na chviličku projet...
Nechtěl jsem to nikde zrušit a většinu času jsem jel v obci a opravdu jen pár minut. Zátah naprosto skvělý, zvuk ještě lepší... Nemohl jsem si pomoci a pořád jsem prohrabával plyn. Jinak je to vcelku pohodlný a i při jízdě přes kanály a příčný prahy to je docela srovnatelný třeba s mojí hondicí. Jen mi trochu vadilo, že jsem seděl dost nízko, že jsem skoro neviděl přes kapotu (a to nejsem zrovna malej), ale možná to bylo tím, že jsem pořádně nezkoumal nastavení sedačky...
Ani se mi s tím nechtělo vracet domů, ještě bych se kousek projel... ale na příště mám slíbenou delší projížďku... tak to protáhnu trochu více...
|
|
Back to top |
|
|
rudosh kytky 1, meta: 75
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 73
|
Posted: Thu 30.10.2008 8:29 Post subject: |
|
|
z venku pekne auto.... dva kamaradi si ho taky poridili, ale moc dlouho se u nich neohral..... oba na brzde o cca 70koni mensi vykon.... a zbytek taky nejak nechvalili, ale hlavy se za tim otaci _________________ |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
Posted: Sun 2.11.2008 13:48 Post subject: |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
rudosh kytky 1, meta: 75
Joined: 26 Jan 2007 Posts: 73
|
Posted: Mon 3.11.2008 13:14 Post subject: |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
|
|
sfera.pravy.net Forum Index
-> Auta |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35, 36 Next
|
Page 33 of 36
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|