|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Byzzy! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Mon 21.1.2008 17:09 Post subject: |
|
|
JJ a brácha z toho úplně šílí! Prostě ho nemůže zkrotit! Ale když se s ním člověk naučí zacházet, tak je i pěkně rychlý! A největší hruza je závod s 914 1.7! To mám pocit, že se do cíle dostanu až za druhej den! _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
Daimler The best damn thing your eyes have ever seen.
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 7769
|
Posted: Mon 21.1.2008 17:20 Post subject: |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Mon 21.1.2008 17:24 Post subject: |
|
|
!!!!POZOR!!!!
VAROVÁNÍ
Hraní Need for Speed Porsche Unleashed způsobuje silnou závislost! _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
Daimler The best damn thing your eyes have ever seen.
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 7769
|
Posted: Mon 21.1.2008 17:25 Post subject: |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Tue 22.1.2008 11:13 Post subject: |
|
|
semirgerchan wrote: | Tak jsem znovu nainstaloval NfS Porsche Unleashed a nemůžu se od toho odtrhnout! Jasně grafika nic moc, ale jízdní vlastnosti jsou pořád celkem věrný (aspoň si to myslím) a hlavně vytváření vlastní sbírky Porsche je něco co se mi nikdy neomrzí! BTW: už jsem si koupil Mayovu 944 |
jj, na tom som prezil hodne hodin, to bola a aj je jedina normalna NFS s relativne realnou fyzikou, niet sa co cudovat ked na tom robilo aj porsche a EA bol len vydavatel ale engine robil MYTH
a prosim Vas, ako to funguje na XP? ked som si to posledne instaloval, bolo to nechodive a odvtedy ju nemam nainstalovanu, a teraz ma to zacina hodne stvat pretoze uz mam doma G25 a nebolo by odveci si to vyskusat, aj ked GTR2 este nemam kompletne zmaknute, dobre doladeny tam mam len Elise a to este nemam najnovsiu Nordschleife, GTR len tak akotak a 550 len velmi ciastocne, aha este Murcielago iba na jednu trat._________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Tue 22.1.2008 12:23 Post subject: |
|
|
ahaaaaa, tak to ma nenapadlo
uz som down.. dik
dakujem, a RBR je fakt genialne, ale terazky ma este drzi to GTR2
ked si nahodim Porsche, tak dam vediet ako to chodi s G25 _________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
semirgerchan kytky 3, meta: 1350
Joined: 17 Apr 2007 Posts: 1322 Location: On highway to the Danger zone
|
Posted: Fri 8.2.2008 12:53 Post subject: |
|
|
Zjistil jsem, že na Vistách běhají Porscháci úplně nádherně! _________________ "I feel the need. The need for speed."
.....adventure, laughter, friendship, memories, thrills. That is petrolhead heaven and the only way you can get there is in an Alfa Romeo. |
|
Back to top |
|
|
hicas kytky 0, meta: 25
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 16
|
Posted: Fri 28.3.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Mam GT5 prologue a teda povim vam, ze je to oprvadu vymakany. Graficky ale hlavne fyzicky (chovani aut atp). Ja to sice nemuzu porovnat s realem, ja ridicak nemam, ale zkousle to nekdo kdo auto (samozrejne i ridicak) ma a byl docela prekvapen, sice nejaky chyby tam sou, ale nejsou tak zavazne. |
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Mon 31.3.2008 11:37 Post subject: |
|
|
hicas wrote: | Mam GT5 prologue a teda povim vam, ze je to oprvadu vymakany. Graficky ale hlavne fyzicky (chovani aut atp). Ja to sice nemuzu porovnat s realem, ja ridicak nemam, ale zkousle to nekdo kdo auto (samozrejne i ridicak) ma a byl docela prekvapen, sice nejaky chyby tam sou, ale nejsou tak zavazne. |
to je sukper, ale to by si musel mat nie bezne vodicske skusenosti ael sportove skusenosti a hlavne s konkretnym autom na konkretnej trati
skutocne sa neda poriadne porovnat nieco take ako hociaky simulator a normalna jazda
ja pouzivam simulator iba z dovodu
1. naucenia sa trati
2. trening pre dlhodobe sustredenie sa
3. tie auta sa snazim ladit, takze mozno velmi matne zacinam chapat, co ovplyvnuje a akym sposobom chovanie sa auta, ale povedal by som ze asi naozaj len velmi matne_________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
hicas kytky 0, meta: 25
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 16
|
Posted: Tue 1.4.2008 11:36 Post subject: |
|
|
Ja vim ze to se moc neda srovnavat se skutecnosti, hlavne kvuli tomu ze na me nepusobi zadne sili a neni zadnej odpor v pedalech, radici pace atd... ale co mam delat kdyz papiry budu moc mit az za 4 roky. Aspon nejak si to muzu vyzkouset. A myslim si ze zrovna u GT si muzu byt jisty, ze se auta budou chovat ve skutecnosti jako ve hre. (alespon velmy podobne). A co se tyce ladeni auta, tak to se taky delam... |
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Tue 1.4.2008 13:16 Post subject: |
|
|
hicas wrote: | Ja vim ze to se moc neda srovnavat se skutecnosti, hlavne kvuli tomu ze na me nepusobi zadne sili a neni zadnej odpor v pedalech, radici pace atd... ale co mam delat kdyz papiry budu moc mit az za 4 roky. Aspon nejak si to muzu vyzkouset. A myslim si ze zrovna u GT si muzu byt jisty, ze se auta budou chovat ve skutecnosti jako ve hre. (alespon velmy podobne). A co se tyce ladeni auta, tak to se taky delam... |
hlavne by som povedal, ze aj ked budes robit papiere az za 4 roky, tak ak si nahodou este neriadil, popros niekoho aby ti dal zajazdit aspon po parkovisku
podobne sa chovat budu, to vidim uz aj na GTR2 alebo R-Factore, aj ked pozeram Porsche Cup alebo nieco ine, tak si vzdy spomeniem ze prave takto sa aj mne chovaju na simulatore
teda pokial sa nejedna o EA a jeho "skvele" NFS
mali by ich zakazat, je to hnus
minule kamarat len tak z prce nainstaloval tu poslednu verziu NFS a tak som mal moznost otestovat rozdiel medzi hrou a simulatorom.
nechcem sa rozpisovat ale rozdiel je, myslim si, absolutne zjavny
P.S. je fakt skoda ze pedale este ani na G25-ke niesu elektronicky simulovane, ale jedna pozitivna vlastnost na nich je a to na brzde ktora ma zrejme dve pruziny lebo po zatlaceni pedalu viac ako po polovici ztuhne cca na 5x viac, co som si vsak nevsimol na kamaratovej G25. je to asi verziou. co je divne, iba na krabici mam napisane zevraj Ver. 101. kamarat na krabici nema napisane vobec nic. co je este zaujimavejsie, ani cez google som nenasiel nic o verziach, ale je zjavne ze existuju rozne lebo ten rozdiel v pedaloch je velmi velmi zjavny_________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia.
Last edited by anglicak on Tue 1.4.2008 14:12; edited 1 time in total
|
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Thu 3.4.2008 17:29 Post subject: |
|
|
hicas wrote: | Mam GT5 prologue a teda povim vam, ze je to oprvadu vymakany. Graficky ale hlavne fyzicky (chovani aut atp). Ja to sice nemuzu porovnat s realem, ja ridicak nemam, ale zkousle to nekdo kdo auto (samozrejne i ridicak) ma a byl docela prekvapen, sice nejaky chyby tam sou, ale nejsou tak zavazne. |
tak som mal to stastie a otestoval som PS3 s GT5 na G25
po cca 2,5hod. instalovania, vytvarania, registrovania, updatovania a nastavovania aby sme mali vsetky pomocne a asistencne programy vypnute (no prosto Real Profi mod)... sme sa s kamosom dostali konecne k zakupeniu prveho auta.
Honda Integra nam posluzila vyborne. A kedze japonec tak Suzuka. Bol som uchvateny grafikou, to teda ano. Ta je fakt vynikajuca aj ked nas trochu stvalo ze nam neumoznila konzola ist na plnych 1680x1050 v progresivnom mode. Ale to je jedno. Tesil som sa lebo strasne dlho odkladali tento simulator. Vraj z dovodu jeho dokonalosti. A vsade to je aj napisane (Real simulator). Model nicenia este nieje lebo vraj nieje dokonaly. OK.
Vyjdem na trat s klasickou manualnou prevodovkou (samozrejme), ale v tej najnemoznejsej kombinacii, s automatickou spojkou . To je co za hovadina. Nastavenie na spojku sme prosto nenasli. No dobre, treba si zvyknut ale prve styri kola som stale brzdil popri podradovani a tak ma to zpomalilo . Zvyk je zelezna kosela. Ale potom som sa uz jakstaks rozjazdil.
Zacal som vnimat informacie vo volante a spravanie sa auta. Auto sa spravalo velmi velmi predvidatelne (preto som okrem dvoch hodin vdaka vyletu mimo trat pocas vsetkych kol nenabural) a jedine coho som sa dockal bola extremne silna nedotacavost. S pribudajucimi skusenostami som zacal experimentovat. Co je vsak velmi velmi divne, velmi tazko som sa dostal do prakticky akychkolvek problemov nech som robil prakticky akekolvek hovadiny. Za normalnych okolnosti by som sa uz 500 krat zabil. Napr. brzdenie s ubratim plynu a podradenim v smyku by mali predsa katapultovat zadok, alebo aspon by mal trochu vybocit, albo aspon malu nestabilitu vytvorit. Nic. Absolutne nic. 0 bodov.
Force Feedback sme nastavili na uroven 10, takze vlastne naplno. Napriek tomu, ze mam Suzuku pomerne slusne zvladnutu a viem kde su ake hrboly, jazdilo sa mi ako po Francuzskych cestickach. Hrboly som citil vo volante len kde-tu a to tak slabo ze to nestalo ani za rec. No prosto info do volantu ohladne povrchu uplne o nicom. Slabe, cajove - 0 bodov. Odpor vo volante je totalne konstantny. Cim viac zatacas, tym je odpor vacsi. Ak uz vsak stratis trakciu, odpor je stale rovnaky, takze vlastne ani nevies podla volantu, ze si ju stratil. To je totalne neprirodzene. Jazdil som uz s roznymi autami, ale ked bolo auto uz v smyku tak aj na uplne hroznych autach som tu zmenu citil. A to ani nehovorim o neakych skutocnych simulatoroch aut. 0 bodov.
A co napr. zvuky Auta maju velmi dobry zvuk motora. Fakt sa to da vychutnat. Ci uz zvonka alebo zvnutra auta. Ale neako sa mi nepaci kvilenie pneumatik. Je to ako zo stareho simulatora z predchadzajuceho storocia. Mozno trochu plnsi a hutnejsi zvuk, ale o nicom.
Nastavenia auta som uz nestihol preluskat kompletne, ale take moznosti ako ozajstne simulatory tiez asi nema. Myslim geometriu naprav, nastavenia tlmicov... To vsak mozno bolo dane typom auta. To fakt neviem. Vyhrat neake zavody a kupit nieco ozaj sportove, na to som cas nemal.
takze moje hodnotenie tohoto simulatora je jednoduche. je to HRA. GT5 is Not an Real simulator. Je to masovka. Bohuzial. Zatial na GTR2, GT Legends ci R Factor nema ani zdaleka._________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
hicas kytky 0, meta: 25
Joined: 14 Jan 2008 Posts: 16
|
Posted: Sun 6.4.2008 16:34 Post subject: |
|
|
Na modelu poškození se teprve pracuje, měl by být do konce tohoto roku.
Spojka se aktivuje zmáčknutím trojúhelníku na řadící páce.
Že si nevilítnul z tratě mohlo způsobit závodní nejměkčí směs pneumatik. Pokud jezdíte závody v Events tak tam jsou automaticky závodní kola, v arcadu si je můžete změnit.
Odpor ve volantu záleži ještě na nějakým faktoru, nastavuje se to nad Force Feedback (teď si na název nevzpomenu).
Nastavení tlumičů a převodovky v GT5:P je, ale musíte mít otevřený třídu závodů S.
Já bohužel nemůžu říct jak to je reálné či nereálné, takže s tím s čím si nejsem jist o tom se nebudu s tebou hádat.
Pokud by jsi chtěl, můžu ti poslat SAVE na GT5. Mám Otevřenou a splněnou třídu S, koupenou Formuli a mnoho závodních aut. |
|
Back to top |
|
|
anglicak kytky 1, meta: 250
Joined: 22 Jan 2007 Posts: 248
|
Posted: Wed 9.4.2008 10:30 Post subject: |
|
|
hicas wrote: | Na modelu poškození se teprve pracuje, měl by být do konce tohoto roku.
Spojka se aktivuje zmáčknutím trojúhelníku na řadící páce.
Že si nevilítnul z tratě mohlo způsobit závodní nejměkčí směs pneumatik. Pokud jezdíte závody v Events tak tam jsou automaticky závodní kola, v arcadu si je můžete změnit.
Odpor ve volantu záleži ještě na nějakým faktoru, nastavuje se to nad Force Feedback (teď si na název nevzpomenu).
Nastavení tlumičů a převodovky v GT5:P je, ale musíte mít otevřený třídu závodů S.
Já bohužel nemůžu říct jak to je reálné či nereálné, takže s tím s čím si nejsem jist o tom se nebudu s tebou hádat.
Pokud by jsi chtěl, můžu ti poslat SAVE na GT5. Mám Otevřenou a splněnou třídu S, koupenou Formuli a mnoho závodních aut. |
ja viem ze sa este pracuje na tom poskodeni
na tu spojku sme teda nedosli
nad tym Force Feedbackom bola uroven sily, tu sme mali nadoraz
mali sme tu ps3 len zapozicanu a tak si ju mozno vyskusam este niekedy, takze ten save mi uz vlastne nepomoze, ale dik
traja sme pri tom boli a traja sme sa zhodli na tom ze je to len hra. ale dufam ze neakymi realnymi pluginmi to dotiahnu dalej podobne ako je to u R Factore_________________ mám rád motoršport
Bývalé autá: Š120L, 4 speed (ktore som uspesne rozbil ), Š 120L, engine 120LS, výbava GL, cize DODO GLS, 5 speed
Terajsie auto: Honda Civic Hatchback 1.4i(S) 6th
Budúce auto: Honda Prelude 5th 2.0 4WS alebo Toyota Celica GT4
Sen: Honda NSX, Lotus Exige, Ariel Atom
Terajšie auto? Citröen Berlingo. Prečo? Rodina. Ako sa tie kolesá života menia. |
|
Back to top |
|
|
|
|
sfera.pravy.net Forum Index
-> Auta |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Next
|
Page 6 of 8
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|