tak jsem vyhrabala tohle tema, protože mám jednu neprijemnou zkusenost a potrebovala bych si některé věci ujasnit, snad mi poradi Rhi nebo někdo znaly
1. koupila jsem lenici přes net, lednice začas začala zlobit, autorizovaný servis napsal, že je oprava nerentabilní, obchod to uznal s tím, že si mohu nechat buď vrátit peníze, nebo nechat zaslat lednici novou - potuď jsem byla se všema službama spokojená...
2. poměrně rychle přišla lednice, ale jevila známky použití (poškrábané lesklé části, některé části podivně svařované) - celé to má mnoho peripetií kdy jsem se s nimi dohadovala, ale zajímají mě tyto dotazy:
když jsem ji chtěla vrátit (14ti denní lhůta po zaslání zboží), tak mi tvrdili, že to mohu jen když jim ji na vlastní náklady dopravím, když jsem tvrdila, že to není bez udání důvodu, tak to prý jde jedině přes reklamace a na to prý mají dalších 30 dní od doby, co nahlásim, že přišla špatná lednice
nakonec jsem to řešila cestou nové reklamace, po zaslaných fotkách to uznali, jen mě schvalne nechali 30 dní čekat - no jenže další lednice rozhodně také není nová - tím pádem s nima chci skončit úplně, jde mi o to, zda opravdu je celá reklamace pro ně vyřízená tím, že pošlou nový balík v 30ti denní lhůtě a ikdyž tento balík neobsahuje požadované zboží (použitá lednice místo nové) tak se do té lhůty vešli a tato nesrovnalost se dá řešit jedině jako nová reklamace a nebo vrácení zboží ve čtrnácti dnech od doručení na vlastní náklady?????
(pro info jde o obchod
www.korunka.cz )