Shrew wrote: |
občas něco přibalí, mamce se to stává u zarádkářských věcí, jejich cílem nebývá tě donutit objednávat, to ani nemůžou, ale jedna blbá řasenka v ceně 20 korun se jim vyplatí, protože jinak by 90 procent ženských ani nenapadlo si ten jejich katalog objednat. Řasenka je prostě jen reklama, lákadlo. a díky tomu, že k řasence přidají katalog, si dalších dejme tomu 50 procent ženských objedná něco co je zaujalo. Nebýt řasenky, neměly by katalog a tím pádem lákadlo a nic by si neobjednaly. |
přesně takhle to funguje, nikdo Tě nemůže nutit k nákupu na základě tohoto.
Něco jiného je, že do některého klubu vstupuješ pod podmínkou, že si budeš v určitém období něco objednávat - a po nějakou dobu z něj nemůžeš vystoupit. Takovou zkušenost mám s nějakým prádlem a taky klub Svět hudby, kde jsem si každé 3 měsíce musela objednávat tři tituly, a to se pak postupem času už fakt nedalo, tak jsem z klubu vystoupila.