|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Byzzy! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Balet kytky 2, meta: 450
Joined: 18 Jan 2007 Posts: 436 Location: Česká Lípa/Praha
|
Posted: Mon 14.1.2008 23:19 Post subject: |
|
|
Vyplatí se vůbec platit tomu právníkovi, aby odpovídal na ty ubohé dotazy, co chodí Autowebu do "Právní poradny"? Podle mě je to dost ubohá rubrika s nulovou informační hodnotou. Já ji například po dotazu s autokarem už asi nikdy neotevřu. |
|
Back to top |
|
|
smain kytky 4, meta: 2150
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 2060
|
Posted: Wed 16.1.2008 19:33 Post subject: |
|
|
Hansi, mám ještě jeden dotaz ohledně toho redesignu Autowebu...
jen by mě zajímalo, jestli jste si nový vzhled navrhovali (a případně i zpracovávali po grafické stránce) sami, nebo jestli jste si na to najali nějakou externí webdesignérskou firmu?
ptám se jen protože jsem zvědavý... nic jinýho za tím nehledej... |
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Wed 16.1.2008 19:42 Post subject: |
|
|
Pokud vím, byl na to najatý nějaký grafik. Prej tam s tím pořád nějak bojujou, ale já už se tam pohybuju jen sporadicky _________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
smain kytky 4, meta: 2150
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 2060
|
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Wed 16.1.2008 19:48 Post subject: |
|
|
No dobře, teď už to snad můžu proláknout Nedá se říct, že končím, budou se tam nadále ode mě objevovat testy (cca jeden týdně) a zápisky do blogu. Autoweb bohužel nemá na to, aby si mě platil fulltime (a ne, není to důsledek toho, že bych si najednou řekl o dvojnásobnej plat ), takže rozjíždím nový projekt.
Pokud máte doma digitální set-top box, bydlíte v Praze a okolí a máte v pátek večer čas, dívejte se na public TV
Pokud nemáte, nebojte, ono se to na tom autowebu nejspíš objeví taky _________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
smain kytky 4, meta: 2150
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 2060
|
Posted: Wed 16.1.2008 19:52 Post subject: |
|
|
BadHans wrote: | No dobře, teď už to snad můžu proláknout Nedá se říct, že končím, budou se tam nadále ode mě objevovat testy (cca jeden týdně) a zápisky do blogu. Autoweb bohužel nemá na to, aby si mě platil fulltime (a ne, není to důsledek toho, že bych si najednou řekl o dvojnásobnej plat ), takže rozjíždím nový projekt.
Pokud máte doma digitální set-top box, bydlíte v Praze a okolí a máte v pátek večer čas, dívejte se na public TV
Pokud nemáte, nebojte, ono se to na tom autowebu nejspíš objeví taky |
huh... to jsou věci...
no... public TV chytám, ale dávaj tam vcelku kulový... tak jsem zvědavej, s čím se tam vytasíš... a přeju hodně štěstí s vlastním projektem...
takže v pátek mám koukat v 9 na AUTO.MAG - motoristický magazín, říkáš? |
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Wed 16.1.2008 19:59 Post subject: |
|
|
smain wrote: | huh... to jsou věci...
no... public TV chytám, ale dávaj tam vcelku kulový... tak jsem zvědavej, s čím se tam vytasíš... a přeju hodně štěstí s vlastním projektem...
takže v pátek mám koukat v 9 na AUTO.MAG - motoristický magazín, říkáš? |
Přesně tak. A abych to upřesnil, není to úplně čistě můj projekt (i když mám pocit, že jsem ho celej udělal sám, poslední dva týdny spím tak 4-5 hodin denně, dnes večer je uzávěrka, jsem vyždímanej jak citron...)
Bude to první díl, učíme se... jo a příznivce autowebu předem varuju, že se tam budou objevovat i videa staršího data, která už znáte. Zatím není technicky (a finančně) možný natočit dvě auta týdně..._________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
spooon kytky 3, meta: 1350
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1308
|
Posted: Wed 16.1.2008 22:49 Post subject: |
|
|
wau, to sou mi novinky...
No, každopádně jsem zvědavej a budu se těšit
A samozřejmě držím palce _________________ "Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist."
Albert Einstein |
|
Back to top |
|
|
greedy E39 lover
Joined: 05 Jan 2007 Posts: 748
|
Posted: Fri 25.1.2008 17:19 Post subject: |
|
|
Pekne video, ale nie je na nom ani jedna verejna cesta! To co ako verejna cesta vyzera je tiez v skutocnosti okruh |
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
Posted: Wed 28.5.2008 8:07 Post subject: |
|
|
hele Hans procpak by mal odpojeny predny nahon (ford ranger) vyrazne znizovat spotrebu? |
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Wed 28.5.2008 10:20 Post subject: |
|
|
Mechanický odpor systému pohonu všech kol znamená větší zátěž pro motor a tedy větší spotřebu. Všechny permanentní čtyřkolky mají o něco vyšší spotřebu. A pokud je to takhle nekompromisně terénně zaměřená záležitost, tak je ten rozdíl o něco větší, protože je všechna ta mechanika robustnější, tudíž má větší tření a setrvačnost a spolyká víc energie. _________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
Posted: Wed 28.5.2008 15:10 Post subject: |
|
|
ale ved pri rozpojeni rozvodovky sa vsetko (kolesa, poloosi, predny diferak, hriadel...) otaca uplne rovnako, len to neroztaca hradel priamo, ale "cez vozovku"... |
|
Back to top |
|
|
BadHans Nejstarší rebelka
Joined: 02 Jan 2007 Posts: 4471
|
Posted: Wed 28.5.2008 15:16 Post subject: |
|
|
O to přece nejde... hlavní ztráty vznikají v diferenciálech a jde o to, na jaký odpor narazí motor při přenosu výkonu na silnici, nikoli jaký odpor klade silnice autu jako takovému. Hele, nějakej fyzik, případně mechanik by ti to vysvětlil líp, já na to teď hlavně nemám ani moc času, ale můžu odpřisáhnout, že v praxi to tak je: permanentní čtyřkolky prostě mají vyšší potřebu a když jednu nápravu odepneš, spotřeba klesne. _________________ I like pleasure spiked with pain and music is my aeroplane
Pro lásku bych třeba zemřel... ale pro život jsem se narodil.
(melouny, pochopitelně) |
|
Back to top |
|
|
smain kytky 4, meta: 2150
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 2060
|
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
Posted: Wed 28.5.2008 15:40 Post subject: |
|
|
- v strede ziaden diferak nieje (tam su volnobezky ci ako sa to vola) takze cele to sposobuje ten otvoreny predny diff?
hmm, nemyslim
- ja som peknych par km v aute s obdobnym nahonom najazdil, a v mode 4x4 mala podstatne vyssiu spotrebu. len to bolo tym, ze 4x4 sa jazdilo vyhradne v "terene" na jednotke a dvojke...
porovnat spotrebu ci straty (horsie zrychlenie) absolutne nedokazem, kedze po asfalte sa s tym (v mode 4x4) jazdit nesmie.
ako si ju porovnal Ty ?
edit: co myslis tym "permanentní čtyřkolky" ? ja hovorim o jednom aute a rozdiely v rwd a 4x4 mode |
|
Back to top |
|
|
|
|
sfera.pravy.net Forum Index
-> Auta |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3 ... , 15, 16, 17 Next
|
Page 16 of 17
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|