sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
Oblečení do práce: žensky oblečená = neprofesionální?
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Móda
View previous topic :: View next topic  
Author Message
corona
kytky 2, meta: 450
kytky 2, meta: 450


Joined: 18 Jan 2007
Posts: 405

PostPosted: Sat 27.1.2007 15:49    Post subject: Oblečení do práce: žensky oblečená = neprofesionální? Reply with quote

Mám trochu dilema a zajímá mě, jak ho řešíte Vy. Pracuju jako právnička, ale nesnáším nošení kostýmů ve stylu "stará mladá" Rolling Eyes . Bohužel mám tu zkušenost, že když se obléknu po svém (tzn. svetřík, džíny, kabelka Oilily), tak tím oblečením jakoby ztratím respekt. Názorný příklad: Do té doby, co jsem se "ovládala" Very Happy a nosila do práce saka a přísné brýle (tzn. působila jsem starší o 5-10 let Rolling Eyes ), mi říkali s úctou "paní doktorko". Sotva jsem se odvážila oblíknout se přiměřeně mémo věku (do třicítky daleko Wink ), tak mi kolegyně okamžitě nabídla tykání a hned první den mě zahltila informacemi o průběhu své menstruace. Rolling Eyes

Jo, je to asi úsměvná historka, ale takových příkladů ze života mám bohužel víc. Bojím se, že jakmile se obléknu přiměřeně věku, tak rychle ztratím respekt. Najednou jakoby si všichni uvědomili, že jsem o generaci nebo dvě Cool mladší než oni... a začali se chovat spíš "mateřsky" než jako k právníkovi. Twisted Evil Navíc jsem ještě blondýnka... Twisted Evil Twisted Evil Chápete.

Prostě mám pocit, že na dojmu z vizáže záleží snad víc než na znalostech. Jak se do práce oblékáte vy?[/b]
Back to top
View user's profile Send private message  
Flowing_
kytky 8, meta: 24650
kytky 8, meta: 24650


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 24420

PostPosted: Sat 27.1.2007 16:03    Post subject: Reply with quote