sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
bydlení s klukem-bojím se
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Srdeční záležitosti
View previous topic :: View next topic  

co myslíte že mám zvolit?
garsonku a sama
43%
 43%  [ 10 ]
1+1 s přítelem
56%
 56%  [ 13 ]
Total Votes : 23

Author Message
LadyCroft
bojovnice!!!


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 13356
Location: flight level over 195 (19500 ft)

PostPosted: Mon 22.1.2007 21:53    Post subject: bydlení s klukem-bojím se Reply with quote

ahoj holky, chtěla bych slyšet Váš názor.

s přítelem jsme spolu přes dva roky, sice jsme si udělali pár hloupostí, ale dospěli jsme k názoru, že budeme spolu bydlet. Jenže to není tak jednoduché. já jsem bydlení musela zvolit povinně protože mně máma už dává najevo že sem nepatřím (jsem studentka 21let, 2 ročník VOŠ) a musím si tedy najít podnájem. ale tohle tu nechci rozebírat Smile

Chci se zeptat jestli máte zkušenosti s bydlením s klukem-jestli je to v pohodě nebo ne, protože já mam buď na výběr 1+1 s nim nebo 0+1 sama, co byste zvolily?je fakt že sama se budu muset finančně dost otáčet, ale zase budu sama, nikoho nebudu muset poslouchat co dělat se svými penězi a co si můžu a nemůžu koupit...a k tomu ještě se s přítelem často hodně drsně pohádáme....i když pak je to zas v pohodě, u nás to patří k vztahu. ale prostě se bojim že při bydlení s nim ztratím soukromí...už těď mi celkem omezuje-nelíbí se mu moje práce, říká že bych si neměla kupovat světla na auto ale šetřit na byt...prostě značný omezování...a to já moc nemůžu..co myslíte teda?budu více šťastná sama v garsonce nebo s nim v 1+1?


budu moc ráda za váš názor, i když jasně že si to vyřeším po svým Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
honey
kytky 7, meta: 13150
kytky 7, meta: 13150


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 12750

PostPosted: Mon 22.1.2007 22:03    Post subject: Re: bydlení s klukem-bojím se Reply with quote