|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Pecičko! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
greedy E39 lover
Joined: 05 Jan 2007 Posts: 748
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:24 Post subject: |
|
|
jirka wrote: |
ne....ale kdo vi. |
Daj svoj nazor, vitam kazdy |
|
Back to top |
|
|
jirka ...
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 8350
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:25 Post subject: |
|
|
moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny.... _________________ [i]štestí je dar
] |
|
Back to top |
|
|
greedy E39 lover
Joined: 05 Jan 2007 Posts: 748
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:26 Post subject: |
|
|
jirka wrote: | moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny.... |
Skus uviest konkretne auto |
|
Back to top |
|
|
jirka ...
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 8350
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:28 Post subject: |
|
|
ja zacinal na 86 Corse...
ja nevim, tak 206 1.4, Fabia HTP, mozna Felda......Astra....neco slabsiho.... prdohrab, a za levno, protoze kdyz to nekma naseres, aby te to nesralo....tady jde o to, aby jsi hend nejezdil jak zavodnik a do pul roku se zabil, ale aby jsi se naucil jezdit...ridit. _________________ [i]štestí je dar
] |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:39 Post subject: |
|
|
spooon wrote: | spooon wrote: | Něco bych měl: označení motoru boxer je správně pro motor s proti běžnými písty. Jsou tam dvě klikový hřídele a výbuch paliva "odhodí" písty od sebe. Je to tak?
Jestli jo, proč se nepoužívají, když mají logicky jednou takovou účinnost oproti konvenčním pístovým motorům(tzn. jeden spalovací proces, jedna dávka paliva ale pohyb dvou pístů=dvakrát větší vykonaná práce se spálením stejného množství paliva)?
(doufám, že to není úplně zcestný... ) | |
Za prvé, je to zcestný proto, že u boxeru je uprostřed klikovka a směs se zapaluje na krajích. Za druhý je to zcestný proto, že i kdyby byly dva, tak by vykonaná práce nebyla dvojnásobná, maximálně lepší v řádu procent - sice by se hejbaly dva válce, ale zase ne tak rychle.
Existoval jakejsi zběsilej diesel s protiběžnejma pístama naopak, kterej to měl tak jak popisuješ (spalovací komora uprostřed) a klikovka byla pod pístama, s vahadlovým převodem. A ještě ke všemu to byl tuším tříválec, dvoutakt a mělo to kompresor. Používalo se to tušímv náklaďácích Bedford ..._________________ |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:47 Post subject: |
|
|
jirka wrote: | moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny.... |
Nesouhlasím - mladej řidič patří do něčeho velkýho, protože velký auta čloěka mnohem míň provokujou k rychlý jízdě. Když sednu do Fiesty, která je pomalá, ale mrńavá a tvrdá, jezdím výrazně rychlejc než v 185hp Mercedesu - a hlavně jedu jako prase.
A dvoulitrová Omega není silný auto, tuším, že je to minimální motorizace - to nijak zvlášť nepojede. Zadokolka je podle mě v pořádku, protože když si někdo chce časem koupit driftovací hovado, jako je Silvia, měl by si zvykat. A nemyslím si, že je nějak výrazně nebezpečnější než předokolka, pokud nejezdíš zrovna po ledě. Na asfaltu je to většinou jedno a hlavně když se budeš se (slabou) zadokolkou učit od začátku, nebude potom přechod z fwd n a rwd takovej šok. Já jezdil zadokolkama od začátku a díky tomu se v nich cítím bezpečnějc než v předokolkách - nesnáším nedotáčivý auta, nedotáčivýho smyku se bojím, protože s ním nemůžu nic dělat.
Jinak ideální první auto je podle mě Ford Scorpio 2.0 DOHC na plyn. Stojí to pár peněz, takže když to zboříš, nic moc se neděje. Je to velký a pohodlný, dá se s tím jezdit v klidu a naopak tomu těžce neseděj pokusy o závodění. Jezdí to zadarmo, protože to toho plynu žere necelejch deset litrů. A je to líný jak cyp a přitom bezpečný, takže se v tom nevyrakvíš._________________ |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:49 Post subject: |
|
|
jirka wrote: | ja zacinal na 86 Corse...
ja nevim, tak 206 1.4, Fabia HTP, mozna Felda......Astra....neco slabsiho.... prdohrab, a za levno, protoze kdyz to nekma naseres, aby te to nesralo....tady jde o to, aby jsi hend nejezdil jak zavodnik a do pul roku se zabil, ale aby jsi se naucil jezdit...ridit. |
Ano, ideální uvažování. Počítám, že se s tím vysekám, tak si koupím nějakou malou vraždu, aby mě to pak nemrzelo. Máš pravdu, po bouračce, kterou bys ve Scorpiu nebo Omeze přežil v klidu, to už v 206 možná bude mrzet jen pozůstalý _________________ |
|
Back to top |
|
|
jirka ...
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 8350
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:51 Post subject: |
|
|
Bobe, dobry ted jsem to cetl co greedy myslel....mi to predtim ani nemohlo dojit....
Ta Omega by byla idelani... ale spise bych rekl ze ackova.....
a to Scorpio by taky nebylo zle....
BTW... se SuperBem jezdim pomaleji nez se 106kou..... Bob ma pravdu. _________________ [i]štestí je dar
] |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
Posted: Thu 25.1.2007 20:55 Post subject: |
|
|
jirka wrote: | Bobe, dobry ted jsem to cetl co greedy myslel....mi to predtim ani nemohlo dojit....
Ta Omega by byla idelani... ale spise bych rekl ze ackova.....
a to Scorpio by taky nebylo zle....
BTW... se SuperBem jezdim pomaleji nez se 106kou..... Bob ma pravdu. |
Jestli béčkovou nebo áčkovou, to záleží spíš na financích. Ale každopádně něco velkýho se základním motorem..._________________ |
|
Back to top |
|
|
Redneck kytky 1, meta: 200
Joined: 17 Jan 2007 Posts: 197
|
Posted: Thu 25.1.2007 21:13 Post subject: |
|
|
Velke auto je sice bezpecne, ale aby potom pri buracke s tym tankom nepozabijal vsetko co je okolo... predsa len 2.0 neni maly motor.
A k tomu velkost auta/rychlost... ja mam auto co ma 4.6 metra a nepostrehol som ze by som jazdil kludnejsie nez na HTP |
|
Back to top |
|
|
bob ash Kníže Ignor
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 1388
|
|
Back to top |
|
|
Balet kytky 2, meta: 450
Joined: 18 Jan 2007 Posts: 436 Location: Česká Lípa/Praha
|
Posted: Thu 25.1.2007 21:33 Post subject: |
|
|
Omega je super a i s nejsilnějším šestiválcem to není nějaký extra závoďák. Navíc je obrovsky pohodlná, což ocení případní přátelé... Ve verzi kombi navíc odveze ohromné množství věcí a... je to taková německá amerika |
|
Back to top |
|
|
JonnY kytky 2, meta: 750
Joined: 16 Jan 2007 Posts: 732
|
|
Back to top |
|
|
jirka ...
Joined: 03 Jan 2007 Posts: 8350
|
Posted: Thu 25.1.2007 21:48 Post subject: |
|
|
JonnY wrote: |
ehm zober si legenda 3.5V6 a galanta 2.0
co je sportovejsie a v com jazdis rychlejsie... ? :p
that's the point |
to uz pote jde o rychlost v primce..... coz jaksi na nasich silnicich je zcestne.... s takovymhle autem nemuzes jezdit rychle zatacky..... a o to tu jde._________________ [i]štestí je dar
] |
|
Back to top |
|
|
Yasuyuki Kazama kytky 1, meta: 250
Joined: 20 Jan 2007 Posts: 225 Location: DFCH
|
Posted: Thu 25.1.2007 22:00 Post subject: |
|
|
dobrý je jak je takováhle kára zadarmo
ale řekl bych že na začátek je to moc velký,já taky chtěl pořád velký auto a pak jsem vzal párkrát do ruky větší káru a nechtěl bych to,mam rád střední třídu která se všude vejde _________________ |
|
Back to top |
|
|
|
|
sfera.pravy.net Forum Index
-> Auta |
All times are GMT + 1 Hour Goto page Previous 1, 2, 3, 4, 5 ... 109, 110, 111 Next
|
Page 4 of 111
|
|
You can post new topics in this forum You can reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|