sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
Ptejte se Vojty
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 109, 110, 111  Next
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Auta
View previous topic :: View next topic  
Author Message
greedy
E39 lover


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 748

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:24    Post subject: Reply with quote

jirka wrote:

ne....ale kdo vi.

Daj svoj nazor, vitam kazdy
Back to top
View user's profile Send private message  
jirka
...


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 8350

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:25    Post subject: Reply with quote

moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny....
_________________
[i]štestí je dar
]
Back to top
View user's profile Send private message  
greedy
E39 lover


Joined: 05 Jan 2007
Posts: 748

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:26    Post subject: Reply with quote

jirka wrote:
moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny....

Skus uviest konkretne auto
Back to top
View user's profile Send private message  
jirka
...


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 8350

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:28    Post subject: Reply with quote

ja zacinal na 86 Corse...

ja nevim, tak 206 1.4, Fabia HTP, mozna Felda......Astra....neco slabsiho.... prdohrab, a za levno, protoze kdyz to nekma naseres, aby te to nesralo....tady jde o to, aby jsi hend nejezdil jak zavodnik a do pul roku se zabil, ale aby jsi se naucil jezdit...ridit.
_________________
[i]štestí je dar
]
Back to top
View user's profile Send private message  
bob ash
Kníže Ignor


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1388

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:39    Post subject: Reply with quote

spooon wrote:
spooon wrote:
Něco bych měl: označení motoru boxer je správně pro motor s proti běžnými písty. Jsou tam dvě klikový hřídele a výbuch paliva "odhodí" písty od sebe. Je to tak?

Jestli jo, proč se nepoužívají, když mají logicky jednou takovou účinnost oproti konvenčním pístovým motorům(tzn. jeden spalovací proces, jedna dávka paliva ale pohyb dvou pístů=dvakrát větší vykonaná práce se spálením stejného množství paliva)?

(doufám, že to není úplně zcestný... Embarassed )
Question


Za prvé, je to zcestný proto, že u boxeru je uprostřed klikovka a směs se zapaluje na krajích. Za druhý je to zcestný proto, že i kdyby byly dva, tak by vykonaná práce nebyla dvojnásobná, maximálně lepší v řádu procent - sice by se hejbaly dva válce, ale zase ne tak rychle.

Existoval jakejsi zběsilej diesel s protiběžnejma pístama naopak, kterej to měl tak jak popisuješ (spalovací komora uprostřed) a klikovka byla pod pístama, s vahadlovým převodem. A ještě ke všemu to byl tuším tříválec, dvoutakt a mělo to kompresor. Používalo se to tušímv náklaďácích Bedford ...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
bob ash
Kníže Ignor


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1388

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:47    Post subject: Reply with quote

jirka wrote:
moc silny, moc velky.... je to zadokolka....pro nezkuseneho ridice ne moc dobra kombinace...ale na druhou stranu je to jakz takz bezpecny....


Nesouhlasím - mladej řidič patří do něčeho velkýho, protože velký auta čloěka mnohem míň provokujou k rychlý jízdě. Když sednu do Fiesty, která je pomalá, ale mrńavá a tvrdá, jezdím výrazně rychlejc než v 185hp Mercedesu - a hlavně jedu jako prase.
A dvoulitrová Omega není silný auto, tuším, že je to minimální motorizace - to nijak zvlášť nepojede. Zadokolka je podle mě v pořádku, protože když si někdo chce časem koupit driftovací hovado, jako je Silvia, měl by si zvykat. A nemyslím si, že je nějak výrazně nebezpečnější než předokolka, pokud nejezdíš zrovna po ledě. Na asfaltu je to většinou jedno a hlavně když se budeš se (slabou) zadokolkou učit od začátku, nebude potom přechod z fwd n a rwd takovej šok. Já jezdil zadokolkama od začátku a díky tomu se v nich cítím bezpečnějc než v předokolkách - nesnáším nedotáčivý auta, nedotáčivýho smyku se bojím, protože s ním nemůžu nic dělat.

Jinak ideální první auto je podle mě Ford Scorpio 2.0 DOHC na plyn. Stojí to pár peněz, takže když to zboříš, nic moc se neděje. Je to velký a pohodlný, dá se s tím jezdit v klidu a naopak tomu těžce neseděj pokusy o závodění. Jezdí to zadarmo, protože to toho plynu žere necelejch deset litrů. A je to líný jak cyp a přitom bezpečný, takže se v tom nevyrakvíš.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
bob ash
Kníže Ignor


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1388

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:49    Post subject: Reply with quote

jirka wrote:
ja zacinal na 86 Corse...

ja nevim, tak 206 1.4, Fabia HTP, mozna Felda......Astra....neco slabsiho.... prdohrab, a za levno, protoze kdyz to nekma naseres, aby te to nesralo....tady jde o to, aby jsi hend nejezdil jak zavodnik a do pul roku se zabil, ale aby jsi se naucil jezdit...ridit.


Ano, ideální uvažování. Počítám, že se s tím vysekám, tak si koupím nějakou malou vraždu, aby mě to pak nemrzelo. Máš pravdu, po bouračce, kterou bys ve Scorpiu nebo Omeze přežil v klidu, to už v 206 možná bude mrzet jen pozůstalý Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
jirka
...


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 8350

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:51    Post subject: Reply with quote

Bobe, dobry ted jsem to cetl co greedy myslel....mi to predtim ani nemohlo dojit....

Ta Omega by byla idelani... ale spise bych rekl ze ackova.....

a to Scorpio by taky nebylo zle....
BTW... se SuperBem jezdim pomaleji nez se 106kou..... Bob ma pravdu.
_________________
[i]štestí je dar
]
Back to top
View user's profile Send private message  
bob ash
Kníže Ignor


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1388

PostPosted: Thu 25.1.2007 20:55    Post subject: Reply with quote

jirka wrote:
Bobe, dobry ted jsem to cetl co greedy myslel....mi to predtim ani nemohlo dojit....

Ta Omega by byla idelani... ale spise bych rekl ze ackova.....

a to Scorpio by taky nebylo zle....
BTW... se SuperBem jezdim pomaleji nez se 106kou..... Bob ma pravdu.


Jestli béčkovou nebo áčkovou, to záleží spíš na financích. Ale každopádně něco velkýho se základním motorem...
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
Redneck
kytky 1, meta: 200
kytky 1, meta: 200


Joined: 17 Jan 2007
Posts: 197

PostPosted: Thu 25.1.2007 21:13    Post subject: Reply with quote

Velke auto je sice bezpecne, ale aby potom pri buracke s tym tankom nepozabijal vsetko co je okolo... predsa len 2.0 neni maly motor.
A k tomu velkost auta/rychlost... ja mam auto co ma 4.6 metra a nepostrehol som ze by som jazdil kludnejsie nez na HTP Laughing
_________________
Running on fumes.
Moja Láska Gaz 14 Čajka
Back to top
View user's profile Send private message  
bob ash
Kníže Ignor


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 1388

PostPosted: Thu 25.1.2007 21:17    Post subject: Reply with quote

Redneck wrote:
Velke auto je sice bezpecne, ale aby potom pri buracke s tym tankom nepozabijal vsetko co je okolo... predsa len 2.0 neni maly motor.
A k tomu velkost auta/rychlost... ja mam auto co ma 4.6 metra a nepostrehol som ze by som jazdil kludnejsie nez na HTP Laughing


Dvoulitr není velkej motor, pokud je ve skoro dvoutunovým autě... A auto, co má 4.6 metru, je pořád ještě vcelku malý a spousta takovejch se ještě dokáže chovat sportovně. Zásadní věc, co nesmí začátečníkovi přijít do pracek, je sportovní podvozek. Fajn věc je třeba naftovej Citroen XM, starý ameriky, starý Mercedesy (slabý) a podobný obludy. Když se to houpe, nepojedeš s tím rychle.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
Balet
kytky 2, meta: 450
kytky 2, meta: 450


Joined: 18 Jan 2007
Posts: 436
Location: Česká Lípa/Praha

PostPosted: Thu 25.1.2007 21:33    Post subject: Reply with quote

Omega je super a i s nejsilnějším šestiválcem to není nějaký extra závoďák. Navíc je obrovsky pohodlná, což ocení případní přátelé... Ve verzi kombi navíc odveze ohromné množství věcí a... je to taková německá amerika Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
JonnY
kytky 2, meta: 750
kytky 2, meta: 750


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 732

PostPosted: Thu 25.1.2007 21:46    Post subject: Reply with quote

Redneck wrote:
Velke auto je sice bezpecne, ale aby potom pri buracke s tym tankom nepozabijal vsetko co je okolo... predsa len 2.0 neni maly motor.
A k tomu velkost auta/rychlost... ja mam auto co ma 4.6 metra a nepostrehol som ze by som jazdil kludnejsie nez na HTP Laughing

ehm zober si legenda 3.5V6 a galanta 2.0
co je sportovejsie a v com jazdis rychlejsie... ? :p
that's the point Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
jirka
...


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 8350

PostPosted: Thu 25.1.2007 21:48    Post subject: Reply with quote

JonnY wrote:

ehm zober si legenda 3.5V6 a galanta 2.0
co je sportovejsie a v com jazdis rychlejsie... ? :p
that's the point Smile


to uz pote jde o rychlost v primce..... coz jaksi na nasich silnicich je zcestne.... s takovymhle autem nemuzes jezdit rychle zatacky..... a o to tu jde.
_________________
[i]štestí je dar
]
Back to top
View user's profile Send private message  
Yasuyuki Kazama
kytky 1, meta: 250
kytky 1, meta: 250


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 225
Location: DFCH

PostPosted: Thu 25.1.2007 22:00    Post subject: Reply with quote

dobrý je jak je takováhle kára zadarmo Confused
ale řekl bych že na začátek je to moc velký,já taky chtěl pořád velký auto a pak jsem vzal párkrát do ruky větší káru a nechtěl bych to,mam rád střední třídu která se všude vejde Razz
_________________
Back to top
View user's profile Send private message  
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Auta All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 109, 110, 111  Next
Page 4 of 111

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
additional terms