sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
Stresy ze školy a z toho, co bude potom...
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Srdeční záležitosti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Shar-
kytky 3, meta: 950
kytky 3, meta: 950


Joined: 18 Jan 2007
Posts: 940

PostPosted: Mon 1.10.2007 10:32    Post subject: Stresy ze školy a z toho, co bude potom... Reply with quote

Poslední dobou mam hrozný deprese a nálady. Měla jsem teď 4 měsíce volno -praxi a prázdniny. Praxe byla v pohodě, o prázdninách jsem chodila na brigádu, užívala si klidu doma a nebo byla s přítelem, bylo to prostě moc fajn. A teď začala škola, a všechno na mě padlo. Ve třídě se s holkama bavím, ale žádný vyloženě kamarádky tam nemám, takže mě to tam nebaví. Navíc studuju poslední rok, mám starosti s absolventskou prací, s tím, abych se všechno stihla naučit na zkoušky....příští rok chci jít na nástavbu na bakaláře, a to bude to samý. Znova závěrečný zkoušky a závěrečná práce. A pak práce. Ještě nemám jasno v tom, co bych chtěla dělat. Nějakou představu mám podle školy, kterou studuju, ale že by to bylo něco, co by mě vyloženě bavilo, to ne...Navíc se bojím, že si práci budu hledat těžko, je hodně velká konkurence. A těch povinností a stresů z práce, nový lidi, nová práce, kterou neznám a budu se bát abych to zvládla... Uvědomuju si, že takový ty klidný studentský léta, kdy se stačilo jen naučit za zkoušku, už skončily. Tenhle rok a příští rok mě vždycky na konci roku budou čekat pěkný nervy, abych obhájila práci a udělala zkoušky, a pak si budu hledat práci. Utěšuju se aspoň tím, že mám fajn rodinu, přítele, kamarádky mimo školu a na můj osobní život si naopak vůbec stěžovat nemůžu, ale na ten "školní"....už pár týdnů z toho mám zkaženou náladu:-/ Jste na tom někdo taky tak? Confused A jak takový myšlenky zaháníte? Smile
Back to top
View user's profile Send private message  
Suga