sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
On Praha, ja Plzen

 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Srdeční záležitosti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
LadyCroft
bojovnice!!!


Joined: 22 Jan 2007
Posts: 13356
Location: flight level over 195 (19500 ft)

PostPosted: Wed 26.9.2007 12:01    Post subject: On Praha, ja Plzen Reply with quote

ahoj holky, mam takovy dotaz.Asi se to tyka vztahu na dalku, ale chtela bych vedet vas nazor.

2.5 roku jsme byli s pritelem pomalu denne spolu, podnikali vse spolecne, meli spolecne kamarady a travili vetsinu casu spolu.
Ted dostal praci v Praze, ja studuji v Plzni, mam pred sebou posledni rok a pak absolutorium. Nyni jezdi domu sice kazdy den, ale prijede vecer, takze neni uz moc casu neco podnikat.
Jelikoz mi zakazal tancovat, tak chodim na brigady. Mam jeden patek volny takze chodim pravidelne pa,so,ne abych alespon nejak uzivila sebe a auto.
Za cca tyden se hodla do Prahy stehovat nastalo, tzn ze bude doma jen o vikendech (a to urcite ne o vsech) a ja jsem o vikendech v praci, takze se neuvidime skoro vubec.

Myslite si ze tenhle vztah ma cenu?on bydli v praze, ja v plzni a jeste k tomu mam o vikendech brigady? Kdyz jsme byli zvykli byt spolu skoro denne?
Ja vim, ze toho cloveka potrebuju u sebe...protoze pak se mi hrozne styska a je mi smutno.

Nevidite nejake vychodisko? Crying or Very sad
_________________
women who behave rarely make history
Back to top
View user's profile Send private message  
Lothórien
kytky 7, meta: 12150
kytky 7, meta: 12150


Joined: 03 Jan 2007
Posts: 12074

PostPosted: Wed 26.9.2007 12:06    Post subject: Reply with quote

ed


Last edited by Lothórien on Sun 25.5.2008 13:24; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message  
lucyynka
kytky 5, meta: 4350
kytky 5, meta: 4350


Joined: 17 Feb 2007
Posts: 4177

PostPosted: Wed 26.9.2007 12:23    Post subject: Reply with quote