sfera.pravy.net Forum Index
sfera.pravy.net
Krásné narozeniny, Pecičko! :)
Pokazila jsem rande...
Goto page 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   Reply to topic    sfera.pravy.net Forum Index -> Srdeční záležitosti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Johanka
kytky 3, meta: 1350
kytky 3, meta: 1350


Joined: 20 Jan 2007
Posts: 1264
Location: z Arku

PostPosted: Sun 1.7.2007 10:02    Post subject: Pokazila jsem rande... Reply with quote

Zkusím to zestručnit. Teď budu končit v práci, protože jdu jinam. Měla jsem už delší dobu pocit, že se líbim svýmu šéfovi a co jsem mu řekla, že končim, tak mi přišlo, že jeho zájem zesílil. Nebyla jsem si jistá...pořád jen náznaky a pak už to začalo do sebe zapadat. Nakonec mě pozval na skleničku. Samotnou a v pátek večer. Šla jsem.

Shrnu to: Líbí se mi, mam zájem. Líbim se mu, má zájem. Stále si vykáme. Rozumíne si, hodně se spolu nasmějem. On je advokát, já studuju práva. Je hodnej, milej. Je mu 31, mě bude 24.

Šli jsme do takový "lepší" restaurace. Pro mě nezvyklé prostředí a necítila jsem se tam dobře a hlavně jsem z něj byla strašně nervozní.

A chovala jsem se jak ***, prostě jsem byla jedovatá, jízlivá a chytala jsem ho za slovo... Rolling Eyes mluvila jsem pořád o tom, jak nemam ráda lidi, jak jsem nejraději sama. Rolling Eyes A on se pořád ptal a ptal a já na sebe vysypala i věci, co jsem nechtěla. I to, že mam "přítele" se kterym to neklape, a že to chci skončit.

Po třech hodinách jsem už musela jet domu. A ve vlaku mi došlo, jaká jsem byla slepice. Tak jsem mu zavolala, že mu děkuju za pozvání a že se omlouvám, pokud jsem se chovala nevhodně, že tohle neni vhodný prostředí pro mne...on, že to taky analyzuje a jestli je to jeho vina a já že určitě ne, že jsem z něj strašně nervozní a pak bylo ticho a pak řekl a co je vhodný prostředí? A já jsem řekla, třeba se jít projít a tak... A on, že příště můžeme jít na Petřín. Tak jsme se rozloučili.