|
sfera.pravy.net Krásné narozeniny, Byzzy! :)
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corona kytky 2, meta: 450
|
Posted: Sat 27.1.2007 15:49 Post subject: Oblečení do práce: žensky oblečená = neprofesionální? |
|
|
Mám trochu dilema a zajímá mě, jak ho řešíte Vy. Pracuju jako právnička, ale nesnáším nošení kostýmů ve stylu "stará mladá" . Bohužel mám tu zkušenost, že když se obléknu po svém (tzn. svetřík, džíny, kabelka Oilily), tak tím oblečením jakoby ztratím respekt. Názorný příklad: Do té doby, co jsem se "ovládala" a nosila do práce saka a přísné brýle (tzn. působila jsem starší o 5-10 let ), mi říkali s úctou "paní doktorko". Sotva jsem se odvážila oblíknout se přiměřeně mémo věku (do třicítky daleko ), tak mi kolegyně okamžitě nabídla tykání a hned první den mě zahltila informacemi o průběhu své menstruace.
Jo, je to asi úsměvná historka, ale takových příkladů ze života mám bohužel víc. Bojím se, že jakmile se obléknu přiměřeně věku, tak rychle ztratím respekt. Najednou jakoby si všichni uvědomili, že jsem o generaci nebo dvě mladší než oni... a začali se chovat spíš "mateřsky" než jako k právníkovi. Navíc jsem ještě blondýnka... Chápete.
Prostě mám pocit, že na dojmu z vizáže záleží snad víc než na znalostech. Jak se do práce oblékáte vy?[/b] |
|
Back to top |
|
|
Flowing_ kytky 8, meta: 24650
|
Posted: Sat 27.1.2007 16:03 Post subject: |
|
|
Tak v práci je důležitý, aby se k tobě chovali tak jak se chovat mají a určitě je aji pro tebe příjemnější když ti v práci řikají "paní doktorko". A upřímně - kdybych byla právnička, asi bych do práce nenosila rifle a kabelku oilily Myslim, že takhle se můžeš oblíkat kamkoli jinam, ale jestli chceš aby k tobě měli v práci respekt tak je řešení jasný, ne? _________________ . |
|
Back to top |
|
|
melly :-)
|
Posted: Sat 27.1.2007 16:04 Post subject: |
|
|